Hinnakiri ja soodustuse võimalus
Ainult 3,50 € eest saad soetada ülikasuliku Kliini kliendikaardi, millega saab igalt meie teenuselt vähemalt 10% ulatuses allahindlust (välja arvatud selvepesula), lisaks kampaaniatega seotud lisavõite ning SMS-teavitusi teenuse valmimisest.
Kliendikaardi saab vormistada igas Kliini esinduses. Küsi vaid klienditeenindajalt ankeeti!
Selvepesula

Hinnakiri
*Tärniga tähistatud toodetele lisandub kapuutsi ja/või vöö olemasolu korral täiendavalt kapuutsi ja/või vöö hooldustasu (Kõikidele Jopedele, Parkadele, Mantlitele ja Vestidele)
**Tärniga tähistatud toodete hind kehtib kuni suuruseni 120cm
Kodutekstiil ja muud teenused
Eritöötluse puhul lisandub 50% hinnalisa.
**Tärniga tähistatud teenuseid osutatakse kliendi vastutusel
Käsitsi triikimise teenus
Riiete parandus (ainult Tartu esinduses)
Riiete paranduse tunni maksumus 18,00€/h. Tööriiete parandamine, riiete laiemaks tegemine, varrukate lühemaks ja pikemaks tegemine ja igasugused pisiparandused hinnastatakse vastavalt töö mahukusele kliendiga kokkuleppel.
Riiete parandusele lisandub tarvikute hind (lukud, nööpid jms.)
Teenuste osutamise tingimused ja hoolduse tingmärgid
Teenuse eest tasumisega kinnitab klient ühtlasi, et on tutvunud ja nõustunud teenusepakkuja tingimustega, millega saab tutvuda kõikides müügiesindustes ja kodulehel www.kliin.ee/tingimused/
Teenuste osutamise hinnakirjas olev hind kehtib pesumajja toodud toodetele, mille maksumus ei ületa 400 €. Kui toode on kallim kui 400 €, peab klient sellest teavitama klienditeenindajat, kes otsustab, kas toode võetakse vastu või ei. Kallite toodete puhul kehtib kokkuleppehind. Kui toote vastuvõtmisel on näha, et see on tugevasti määrdunud või puhastamise käigus ilmnevad varjatud defektid või plekid, mis tavapesu käigus ei eemaldunud, siis on teenusepakkujal õigus lisada teenuse hinnale eritöötlustasu kuni 100% tavateenuse hinnast või lepitakse kokku täiendav hind. Kui kokkulepet ei saavutata, siis on teenusepakkujal õigus keelduda toote edasisest puhastamisest. Kui toodet ei saa ka eritöötlusega puhtaks, siis eritöötlustasu kliendilt ei võeta.
Üldjuhul on teenuse osutamise aeg 72 tundi, kuid sõltuvalt hooajast võib teenuse osutamise aeg olla kuni 30 tööpäeva. Kui toode on puhastatud, saadetakse teade SMS-iga kliendi kontaktnumbrile. Juhul kui klient ei ole sõnumit 7 päeva jooksul saanud, tuleks pesumajaga ühendust võtta, sest esineb olukordi, kui meist mitteolenevatel põhjustel SMS-teavitus kliendini ei jõua.
Valmis tooteid hoiustame tasuta kuni 30 päeva alates kättesaamise tähtajast, edasi rakendub hoiustamise tasu 1 € päevas. Kui toote kättesaamise tähtajast on möödunud 6 kuud, siis toode kas hävitatakse või annetatakse heategevuseks.
Klientide paremaks teenindamiseks klienditeenindus salvestatakse.