Ainult 3,50 € eest saad soetada ülikasuliku Kliini kliendikaardi, millega saab igalt meie teenuselt vähemalt 10% ulatuses allahindlust (välja arvatud selvepesula), lisaks kampaaniatega seotud lisavõite ning SMS-teavitusi teenuse valmimisest.
We can issue a loyalty card in any of Kliin’s offices. Just ask the customer service representative for the form.
Name
Price
With a loyalty card
Washing machine up to 8 kg
tk(tükki)
4,00
–
Prewash
Pcs
0,50
–
Additional rinse
Pcs
0,20
–
Täiendav tsentrifuug
Pcs
0,20
–
Washing machine up to 5 kg
Pcs
4,00
–
Dryer up to 17 kg
20 min
3,00
–
Every extra minute
min
0,20
–
Dryer up to 5 kg
20 min
2,00
–
Name
Price
With a loyalty card
Washing machine up to 8 kg
Prewash
Additional rinse
Additional spin
Washing machine up to 5 kg
Pcs (pieces)
Pcs
Pcs
Pcs
Pcs
4,00
0,50
0,20
0,20
4,00
–
–
–
–
–
Dryer up to 17 kg
Every extra minute
Dryer up to 5 kg
20 min
min
20 min
3,00
0,20
2,00
–
–
–
*Tärniga tähistatud toodetele lisandub kapuutsi ja/või vöö olemasolu korral täiendavalt kapuutsi ja/või vöö hooldustasu (Kõikidele Jopedele, Parkadele, Mantlitele ja Vestidele)
**Tärniga tähistatud toodete hind kehtib kuni suuruseni 120cm (Kõik lasteriided)
Toode / teenus
Ühik
Price
With a loyalty card
Jope*
Pcs
10,90
9,80
Lastejope / kombenesoon**
Pcs
7,00
6,30
Sulejope, parka*
Pcs
15,00
13,50
Laste sulejope, parka**
Pcs
9,00
8,00
Wind jacket
Pcs
8,90
7,90
Hood
Pcs
1,50
1,30
Belt
Pcs
0,40
0,30
Sweater / jersey
Pcs
5,90
5,00
Dress | simple
Pcs
8,90
7,90
Dress | bridal gown
Pcs
35,00
29,00
Dress | silk dress
Pcs
11,00
9,90
Dress | evening dress
Pcs
28,90
26,00
Kleit | lastekleit
Pcs
4,90
4,40
Kleit | pidulik lastekleit
Pcs
12,00
10,00
Overall | large
Pcs
15,90
13,90
Kombinesoon | tunked
Pcs
12,90
11,00
Mantel | poolmantel*
Pcs
12,90
11,00
Mantel | sulemantel*
Pcs
18,50
16,60
Mantel | sügis- suvemantel*
Pcs
12,90
11,00
Mantel | talvemantel*
Pcs
18,50
16,60
Hommikumantel
Pcs
8,00
7,20
Ese kombineeritud nahaga
Pcs
20,00
18,00
Sünteetiline kasukas
Pcs
23,00
20,00
Sünteetiline poolkasukas
Pcs
16,00
14,00
Müts, sall, lips, kindad, rätik
Pcs
3,50
2,90
Pitsak / jakk
Pcs
8,90
7,90
Smoking / frakk
Pcs
10,90
9,80
Kokajakk
Pcs
7,90
6,90
Lastepintsak**
Pcs
4,90
4,40
Trousers
Pcs
5,50
4,90
Trousers | short
Pcs
5,50
4,90
Trousers | long
Pcs
10,00
8,90
Viigipüksid
Pcs
7,90
7,00
Laste pikad püksid
Pcs
3,90
3,50
Rahvariided | seelik
Pcs
7,90
6,90
Rahvariided | põll
Pcs
2,50
2,20
Rahvariided | pluus
Pcs
3,90
3,50
Rahvariided | püksid
Pcs
7,00
6,20
Rahvariided | vöö
Pcs
1,70
1,50
Rahvariided | põlved, sukad
paar
1,70
1,50
Skirt
Pcs
7,30
6,50
Volditud seelik
Pcs
8,30
7,40
Pikk seelik
Pcs
8,30
7,40
Seljakott / koolikott
Pcs
11,00
9,90
Spordijalatsid
paar
10,00
9,00
Shirt | silk blouse
Pcs
7,30
6,50
Shirt | day shirt, blouse
Pcs
4,50
3,90
Särk | lastesärk, pluus
Pcs
3,00
2,70
Särk | T-särk
Pcs
3,50
3,10
Särk | laste T-särk**
Pcs
2,90
2,50
Vest*
Pcs
5,30
4,70
Vest | soojustatud vest*
Pcs
9,80
8,80
Vest | sulevest*
Pcs
11,90
10,50
Vest | pikk vest*
Pcs
14,00
12,50
Eritöötluse puhul lisandub 50% hinnalisa.
Toode / teenus
Ühik
Price
With a loyalty card
Sirgpesu (kuni 4kg)
kg
15,20
10,00
Sirgpesu (Üle 4kg, 1kg hind)
kg
3,80
2,50
Sirgpesu (Kiirteenus)
kg
4,90
–
Segapesu (kuni 4kg hind)
kg
19,60
16,80
Segapesu (Üle 4kg, 1kg hind)
kg
4,90
4,20
Tekid, katted, pleedid
kg
4,40
3,90
Madratsikatted
kg
4,40
3,90
Diivani, tooli, padjakatted
kg
7,00
6,30
Mahulised tekid, padjad, katted
kg
5,50
4,90
Mahuline madratsikate
kg
5,50
4,90
Mänguasjad / maskott
kg
8,00
7,20
Sulepadi, suletekk
kg
6,50
5,70
Toys
kg
5,00
4,50
Tööriided (min 4kg hind)
kg
4,90
4,40
Tööriided (min 4kg hind) | keemiline
kg
5,50
4,90
Curtains (thin)
kg
9,90
8,90
Curtains (side curtains)
kg
6,90
6,30
Laudlinad (kuni 3kg hind)
kg
12,90
11,10
Laudlinad (Üle 3kg, 1kg hind)
kg
4,30
3,70
Laudlinad (kuni 3kg hind) | keemiline
kg
16,50
14,40
Laudlinad (Üle 3kg, 1kg hind) | keemiline
kg
5,50
4,80
Vaip 1m2 hind (min 1m2, MAX Laius 2.3m)
m2
8,00
–
Vaip 1m2 hind, teiselt poolt pesemine (min 1m2, MAX Laius 2.3m)
m2
2,00
–
Vaipade kloppimine 1m2 hind (min 1m2, MAX Laius 2.3m)
m2
1,50
–
Täiendav lõhnaeemaldus (Eelneval tellimisel)
m2
0,50
–
Vaip | lambanahk
Pcs
18,00
16,00
Toode / teenus
Ühik
Price
With a loyalty card
Eriliste toodete triikimine
tund
18,00
16,00
Lihtne kleit
Pcs
6,00
5,00
Pruutkleit, õhtukleit
Pcs
20,00
18,00
Pikk kleit
Pcs
7,00
6,00
Laudlina
kg
3,00
2,70
Padjapüüri käsitsi triikimine
Pcs
1,90
1,70
Päevasärk / pluus
Pcs
2,70
2,40
Pintsak, jakk, smoking, frakk
Pcs
6,00
5,40
Püksid, seelik
Pcs
5,00
4,50
Seelik | pikk või volangidega
Pcs
7,00
6,00
Riiete paranduse tunni maksumus 18,00€/h. Tööriiete parandamine, riiete laiemaks tegemine, varrukate lühemaks ja pikemaks tegemine ja igasugused pisiparandused hinnastatakse vastavalt töö mahukusele kliendiga kokkuleppel.
Riiete parandusele lisandub tarvikute hind (lukud, nööpid jms.)
Toode / teenus
Ühik
Price
With a loyalty card
Luku vahetus | seelikul, pükstel, kleidil
tk alates
15,00
–
Luku vahetus | õhukene jope
tk alates
25,00
–
Luku vahetus | talvejope
tk alates
28,00
–
Pikkuse korrigeerimine | püksid
tk alates
12,00
–
Pikkuse korrigeerimine | seelik, kleit
tk alates
14,00
–
Pikkuse korrigeerimine | mantel
tk alates
24,00
–
Pükste augu lappimine
tk alates
10,00
–
Nööpide õmblemine
tk alates
1,20
–
By paying for the service, the customer also confirms that they have read and agreed to the terms and conditions of the service provider, which are located in all sales offices and on our website at www.kliin.ee/tingimused/
The price list for the provision of services applies to products brought to the laundry, the cost of which does not exceed 400 euros. If a product costs more than 400 euros, the customer must inform the customer service representative about this, who will then decide whether the product will be accepted or not. For expensive products, the agreed price applies. If upon receipt of the product it becomes evident that it is heavily soiled or hidden defects or stains appear during cleaning, which were not removed during normal washing, the service provider has the right to add a special processing fee of up to 100% of the normal service price or agree on an additional price. If no agreement is reached, the service provider has the right to refuse further cleaning of the product. If the product cannot be cleaned with special treatment, then the special treatment fee will not be charged from the customer.
Üldjuhul on teenuse osutamise aeg 72 tundi, kuid sõltuvalt hooajast võib teenuse osutamise aeg olla kuni 30 tööpäeva. Kui toode on puhastatud, saadetakse teade SMS-iga kliendi kontaktnumbrile. Juhul kui klient ei ole sõnumit 7 päeva jooksul saanud, tuleks pesumajaga ühendust võtta, sest esineb olukordi, kui meist mitteolenevatel põhjustel SMS-teavitus kliendini ei jõua.
Valmis tooteid hoiustame tasuta kuni 30 päeva alates kättesaamise tähtajast, edasi rakendub hoiustamise tasu 1 € päevas. Kui toote kättesaamise tähtajast on möödunud 6 kuud, siis toode kas hävitatakse või annetatakse heategevuseks.
Klientide paremaks teenindamiseks klienditeenindus salvestatakse.
Teenuste osutamise hinnakirjas olev hind kehtib pesumajja toodud toodetele, mille maksumus ei ületa 400 €. Kui toode on kallim kui 400 €, peab klient sellest teavitama klienditeenindajat, kes otsustab, kas toode võetakse vastu või ei. Kalliste toodete puhul kehtib kokkuleppehind. Kui toote vastuvõtmisel on näha, et see on tugevasti määrdunud või puhastamise käigus võivad ilmneda varjatud defektid või plekid, mis tavapesemise käigus ei eemaldunud, siis on teenusepakkujal õigus lisada teenuse hinnale eritöötlustasu kuni 100% tavateenuse hinnast või lepitakse kokku täiendav hind. Kui kokkulepet ei saavutata, siis on teenusepakkujal õigus keelduda toote puhastamisest. Kui toode ei lähe eritöötluse tulemusel puhtaks, siis eritöötlustasu ei võeta. Teenuse pakkuja hoiatab, et eritöötluse käigus võib toote kangas muuta värvi!
Enne puhastusse toomist peab klient enda rõivaste taskud tegema tühjaks, teenuse pakkuja ei vastutata nende esemete poolt tekitatud kahjude eest. Teenusepakkuja ei garanteeri kõikide plekkide eemaldumist. Kui toode ei lähe puhtaks, siis tavapuhastamise eest raha ei tagastata.
Kaalutooted kaalutakse vastuvõtmisel ja iga kliendi pesu pestakse eraldi. Sellest tulenevalt on kliendil kohustus kaalutooted sorteerida (sirg- ja segapesu) värvide järgi eeldusel, et neid on võimalik koos pesta. Kui kliendil puudub see oskus, siis teavitab ta sellest vastuvõtjat ja pesud sorteeritakse koos vastuvõtjaga. Sorteerimata pesu pestakse koos. Teenusepakkuja ei vastuta sirg- ja segapesu pesemisel värvi andvate toodete eest, mis võivad ühtlasi rikkuda kogu pesu. Sirg- ja segapesu hinna arvestamisel lähtutakse, et ühte masinasse pandava pesu arvestuslik miinimumkogus on 4 kg, seega ühe masina miinimumhind on 4 kg hind.
In the case of a maintenance manual that allows hand washing, the products are machine washed using a hand-washing programme installed by the appliance manufacturer.
We recommend that you check the received clothes upon receipt and submit claims immediately. The customer is aware that the satisfactory result of later claims is considerably more difficult, because the customer cannot prove that they have not further used the item of clothing in the meantime and as a result these deficiencies may have arisen.
Üldjuhul on teenuse osutamise aeg 72 tundi, kuid sõltuvalt hooajast võib teenuse osutamise aeg olla kuni 30 tööpäeva. Kui toode on puhastatud, saadetakse teade SMS-iga kliendi kontaktnumbrile. Juhul kui klient ei ole sõnumit 7 päeva jooksul saanud, tuleks pesumajaga ühendust võtta, sest esineb olukordi, kui meist mitteolenevatel põhjustel SMS-teavitus kliendini ei jõua.
Valmis tooteid hoiustame tasuta kuni 30 päeva alates kättesaamise tähtajast, edasi rakendub hoiustamise tasu 1 € päevas. Kui toote kättesaamise tähtajast on möödunud 6 kuud, siis toode kas hävitatakse või annetatakse heategevuseks.
Klientide paremaks teenindamiseks on meil helisalvestamist võimaldav videovalve, eesmärgiga kasutada neid salvestusi Poolte esitatud tahteavalduste tõendamiseks ning vara ja töötajate kaitsmiseks. Salvestusi kasutatakse vaid vajaduse tekkimisel ja neid ei säilitata kauem kui 30 kalendripäeva.
The loyalty card gives the customer the right to receive a regular discount of at least 10% of the price of the service in Kliin laundries and campaign discounts. The campaign discount is given from the regular price of the service.
Kliendikaardi ankeedi täitmisega kinnitab Klient, et on tutvunud ja nõustub meie teenuse osutamise tingimustega. Lisaks nõustub Klient, et talle saadetakse informatsiooni teenuse valmimise ja meie ettevõtte eripakkumiste kohta. Kui Klient kasutab pesumaja teenust ilma kliendikaardita, kuid tellib SMS-teavituse teenuse valmimise kohta, siis annab ta sellega ühtlasi nõusoleku meie kliendibaasiga liitumiseks ning see võimaldab tal saada perioodilist informatsiooni meie teenuste kohta. Kliendikaart on tasuline ja maksab 3,50 €. Kaart on personaalne ja seda ei ole lubatud edasi anda kolmandatele isikutele.
When bringing in an item of clothing for cleaning, the customer accepts that it is a used item and after cleaning that the customer does not receive a new item in return. You will receive a cleaned but used clothing item.
Riideesemete tootjad on kasutatavate materjalide tootmisel ja töötlemisel väga spetsiifilised, mistõttu ei ole tootja juhise puudumisel või toodetele paigaldatud ebaõige juhise puhul võimalik alati tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Sellest võib riideese jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.
Pesujuhendi puudumisel (ära lõigatud, hävinenud, loetamatu) puhastatakse ese 100% kliendi enda vastutusel.
Nööpide, trukkide, lukkude lukuotsikute, pannalde, liimitud- õmmeldud-, tikitud-, või triigitud kaunistuste puhul on teadmata nende amortisatsiooni aste, keskkond, millises need on viibinud, kasutamise tihedusest tingitud kulumisaste ja vanuselineiseärasus. Seetõttu ei ole võimalik tagada nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud-, või triigitud kaunistuste õiget reaktsiooni puhastamisele, nende puhastamist nõutaval viisil ning nad võivad rikneda ja/või muutuda kasutamiskõlbmatuks ja/või eemalduda riideesemalt
Kuigi kasutame teenuse osutamisel parimat kättesaadavat tehnoloogiat, ei pruugi kõik plekid tootelt selle käigus eemalduda. Parima tulemuse saame, kui klient annab plekkide tekkimise asjaolude kohta tõest teavet. See on väga oluline!
Oluline on teada, et puhastamisele toodud riideese amortiseerub ka puhastamise käigus. Iga riideesemega tehtav toiming mõjutab seda, sellest tulenevalt võib toimuda värvitooni muutus, olenevalt kasutamisest võivad tekkida õmbluste rebendid, võib kaotada kohevuse (mahulised katted, vatiini- ja sulejoped või -mantlid). See oht suureneb iga pesuga. Tuues riideeseme puhastusse, on Klient teadlik sellistest mõjutustest ja arvestab nendega.
Riideeseme materjali eelneval puhastamisel ja töötlemisel tekkinud kahjustuste (plekieemaldus, puhastamine, triikimine, kuivatamine, pesemine) puhul ei ole võimalik kindlaks teha eelneva töötlemise ulatust, mahtu ja kasutatud aineid, mistõttu ei ole võimalik tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Riideese võib jääda puhastamata ja/või saada rikutud ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.
Hoiatame, et teenuse osutamise käigus võivad tootel olevad lukud, lukuotsikud, nööbid, trukid ja teised aksessuaarid puruneda või kahjustuda. Nende puhul on teadmata nende amortisatsiooni aste, kasutatud materjali koostis, keskkond, milles need on viibinud, kasutamise tihedusest tingitud kulumisaste ja vanus. Seetõttu ei ole võimalik tagada nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste õiget reaktsiooni puhastamisele, nende puhastumist nõutaval viisil ning nad võivad saada rikutud ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks ja/või riideesemelt eemalduda. Toote tootja peab tagama, et tootele paigaldatud lisad kannatavad tootja poolt lubatud hoolduseks kasutatavat tehnoloogilist protsessi. Kui tootjapoolne garantii (2 aastat) on möödas, siis läheb risk üle toote omanikule.
Pesumaja ei vastuta taskusse unustatud esemete ja nendele või nende poolt tekitatud kahjustuste eest.
Alljärgnevad tooted antakse hooldusesse ainult kliendi enda vastutusel:
The laundry maintenance manual is The Bible. Without a maintenance manual, the owner will service the product at their own risk.
Please remove items, carpets and laundry from the plastic bag after the laundry, as they may leave residual moisture, which can cause mould.
Dry cleaning is a method in which a perchlorethylene solution is used instead of water for cleaning clothes and other textiles. This is called dry clean.
Keemilist pesu kasutatakse eelkõige mitmest erinevast materjalist valmistatud rõivaesemete (kostüümid, ülikonnad, mantlid jne) või muude analoogsete toodete puhastuseks. Toote tootja otsustab, millist tehnoloogiat võib toote hooldamisel kasutada, kui tootja on hooldusjuhendisse kirjutanud dry clean või märgid O, P, W, F – siis on tooteid soovitatav hooldada keemilise puhastuse tehnoloogiat kasutades. Lahusti ja sobivate abiainete koostoimes eemalduvad sellised plekid, mida vesipesu meetodil ei õnnestu eemaldada.
Dry cleaning involves the same hazards as water washing. Any maintenance wears the fabric and may reveal hidden or wear-related defects in the product. Product accessories may get damaged (zippers, buttons, additional decorations etc.). The occurrence of such defects is not related to the inefficiency of the washing technology, but rather the reasons mentioned above. The product may change colour, therefore we recommend to bring the whole set (hood, belt, etc.), as the color may change during maintenance and the use of the product as a whole may be visually disturbing.
Doing laundry ehk vesipesu sobib voodipesu, tekkide, patjade, madratsikatete ja erinevate rõivaesemete hooldamiseks. Teadmiseks kliendile: iga hooldus on kangale kulu ja selle tulemusena võivad esile tulla toote varjatud või kulumisest tingitud defektid. Selliste defektide ilmnemine ei ole seotud pesemistehnoloogia rikkumisega, vaid eelpool nimetatud põhjustega. Selliseid defekte ilmneb kõige enam rõivaste külge paigaldatud aksessuaaridel (lisatud kaunistused, lukkude tilad, teisest materjalist äärised jne), samuti võib tekkida värvitooni muutus. Erandkorras võib tekkida ka õmbluste rebenemist. Vatiini- ja sulejopede ning -mantlite pesemisel peab arvestama, et iga pesuga kaotab toode oma kohevust. Seda põhjustab ka toote ekspluatatsiooni intensiivsus ja see, kuidas toodet on kasutatud ja hoitud.
We offer a washing service as a full solution, including:
This service is ordered additionally (special processing).
Note! Please do not leave the washed laundry in a plastic bag, as not all moisture may be removed during drying and this may cause mould.
Hinnakirjas toodud hind sisaldab toote tavahooldust. Nende toodete hooldamisel peab klient arvestama, et olenevalt kasutamise intensiivsusest ja toote valmistamisel kasutatud materjalidest, ei eemaldu kõik plekid. Soovides eritöötlust (valgendust), võib tootel esineda värvimuutust ja külge jääda eritöötlusainete spetsiifiline lõhn. Sellega peab klient arvestama. Eritöötluse eest peab klient lisaks tasuma 50-100% (olenevalt määrdumise astmest) tavahoolduse hinnast. Olenemata toote hooldusjuhisest, tuleb arvestada, et iga pesu põhjustab tootele kulumist, mille käigus võib toodetel esineda rebenemisi (eriti patjadel), värvi muutust. Sellises olukorras on teenusepakkuja vastutus piiratud. Tekkide ja katete pesemisel peab klient arvestama, et toote mõõdud võivad väheneda, kuna see oleneb toote materjalide omadustest. Kui tootel puudub hooldusjuhis, siis peseb klient toodet enda vastutusel ja teenindaja selleks eraldi nõusolekut ei küsi.
Cleaning of work clothes on oluline, sest riideid tuleb hooldada järjepidevalt, nii pikeneb riiete eluiga. Igapäevaselt kasutuses olevaid tööriideid tuleb puhastada vastavalt kasutusintensiivsusele, kuid mitte vähem kui kord nädalas. Sellega garanteeritakse tööriiete kandja mugavus, puhtus ning hea tervis. Tööriiete puhastus, olgu selleks jopede pesu või ülikondade puhastus, on tavapärasest pesupesemisest küllaltki erinev ja nõuab seetõttu professionaalset lähenemist. Tööriiete hooldamisel tuleb arvestada, et nende kasutamine on tunduvalt intensiivsem tavariietest ja sellest tulenevalt ei anna nende puhastamine alati loodetud tulemust. Mida sagedamini tööriideid puhastatakse, seda suurem tõenäosus on saada ootustele vastav tulemus.
Selvepesulas ehk iseteeninduspesumajas saate ise oma riideid pesta ja kuivatada. Klient on teadlik, et iseteeninduspesumaja kasutamine toimub enda vastutusel.
Selvepesula masinatesse doseeritakse pesuained ja loputusvahendid automaatselt, enda vahendite kasutamine ei ole lubatud.
The washing machines have four washing programs (wash 65 ° C, 40 ° C, 30 ° C and gentle wash 30 ° C). In addition you can choose pre-wash, additional rinse and spin. Detergents are dispensed according to the washing programme.
For drying you can use three different programs (60 °C, 50 °C or 35 °C) for a maximum duration of 1.5 hours.
Carpets and heavily soiled and furry clothes should not be washed in the laundromat, as washing them may damage the next customer's laundry. Instructions for using the machines are located above the machines. For questions, please contact customer service.
To provide this service, we have:
Eight washing machines with a capacity of 8 kg and three dryers with a capacity of 17 kg at the Tartu branch.
Five washing machines with a capacity of 8 kg and five washing machines with a capacity of 5 kg at the Pärnu branch. In addition, two dryers with a capacity of 17 kg and five dryers with a capacity of 5 kg.
You can read newspapers and magazines in our lounge area while waiting.
Carpet cleaning and washing
Vaiba regulaarne puhastamine tagab vaibale pikaajalise eluea ja hea väljanägemise. Puhastame nii tugevapõhjalisi kui ka pehmepõhjalisi vaipu. Märgpesu eemaldab vaibalt mustuse, mida tolmuimeja ei suuda.
Although we use the best available technology, not all stains may be removed from the product. We get the best results when you provide correct information about the circumstances of the formation of stains.
**It is important to understand that:**
A rubber base that has become brittle during operation may break and be partially or completely removed
Yours sincerely,
KLIIN
Here are the most common washing symbols.
Yours sincerely,
KLIIN