Laitmatu puhtus, laitmatu usaldusväärsus

Meie missioon on pakkuda kvaliteetset rõivaste ja muude tekstiilesemete puhastamise teenust. Soovime muuta inimeste elu mugavamaks ning seejuures luua usalduslikke suhteid, tagades kliendile täieliku südamerahu. Oma pädevuste täiendamiseks läbime pidevalt koolitusi, mis viivad meie töötajaid kurssi valdkonna uute tehnoloogiate ja tehnikatega, mida parima tulemuse saavutamiseks kasutada.

Teenused

Keemiline Puhastus

Keemiline puhastus on riiete puhastusmeetod, mille puhul kasutatakse rõivaste ja teiste tekstiilide puhastamiseks töölahusena vee asemel perklooretüleeni lahust. Seda nimetatakse kuivpuhastuseks (dry clean).

Tööriiete pesu

Tööriideid tuleb järjepidevalt hooldada, nii pikeneb riiete eluiga. Igapäevaselt kasutuses olevaid tööriideid tuleb puhastada vastavalt kasutusintensiivsusele, kuid mitte vähem kui kord nädalas. Sellega garanteeritakse tööriiete kandja mugavus, puhtus ning hea tervis.

Vaipade puhastus

Pakume ka pehme põhjaga vaipade puhastamise teenust. Vaip või vaipkate vajab kindlasti vähemalt kord aastas puhastamist. See tagab vaibale pikaajalise eluea ja hea väljanägemise. Märgpesu eemaldab vaibalt mustuse, mida tolmuimeja ei suuda.

Iseteeninduspesumaja

Selvepesulas saate ise oma riideid pesta ja kuivatada. Pesumasinatel on neli pesemisprogrammi (pesu 60 °C, 40 °C, 30 °C ja õrnpesu 30 °C), lisaks on võimalik valida eelpesu, täiendavat loputust ja tsentrifuugi. Pesuained doseeritakse automaatselt vastavalt Teie pesuprogrammile.

Pesu pesemine

Vesipesu pakume voodipesu, tekkide, patjade, madratsikatete ja erinevate rõivaesemete hooldamiseks. Teadmiseks kliendile: iga hooldus põhjustab kangale kulumist ja selle tulemusena võivad esile tulla toote varjatud või kulumisest tingitud defektid. Selliste defektide ilmnemine ei tähenda pesemistehnoloogia rikkumist, vaid on tingitud eelpool nimetatud põhjustest.

Rõivaste parandamine

Riiete parandust pakume Kliini Tartu esinduses. Vastavalt kliendi soovile teeme erinevate rõivaste parandustöid. Selleks, et teie riided oleksid peale meie juures käimist täpselt sama mugavad ja kvaliteetsed nagu uued, on meil professionaalsed õmblusmasinad ning koolitatud töötajad.

Pärnu pakiautomaat

Võimalus jätta meile oma pesu, ning saada oma puhastatud tooted kätte just Teile sobival ajal! Pakiautomaat on avatud 24/7, ning asub Pärnu Kliin pesumaja juures.

Teenuste esitamise tingimused ja hoolduse tingmärgid

Teenuse eest tasumisega kinnitab klient ühtlasi, et on tutvunud ja nõustunud teenusepakkuja tingimustega, millega saab tutvuda kõikides müügiesindustes ja kodulehel www.kliin.ee/tingimused/

Teenuste osutamise hinnakirjas olev hind kehtib pesumajja toodud toodetele, mille maksumus ei ületa 400 €. Kui toode on kallim kui 400 €, peab klient sellest teavitama klienditeenindajat, kes otsustab, kas toode võetakse vastu või ei. Kallite toodete puhul kehtib kokkuleppehind. Kui toote vastuvõtmisel on näha, et see on tugevasti määrdunud või puhastamise käigus ilmnevad varjatud defektid või plekid, mis tavapesu käigus ei eemaldunud, siis on teenusepakkujal õigus lisada teenuse hinnale eritöötlustasu kuni 100% tavateenuse hinnast või lepitakse kokku täiendav hind. Kui kokkulepet ei saavutata, siis on teenusepakkujal õigus keelduda toote edasisest puhastamisest. Kui toodet ei saa ka eritöötlusega puhtaks, siis eritöötlustasu kliendilt ei võeta.

Üldjuhul on teenuse osutamise aeg 72 tundi. Võimalik on ka, et kliendiga lepitakse tähtaeg eraldi kokku. See ei kehti kampaaniaperioodidel. Kampaaniaperioodil võib teenuse osutamise aeg olla kuni 30 tööpäeva. Kui toode on puhastatud, saadetakse teade SMS-iga kliendi kontaktnumbrile. Juhul kui klient ei ole sõnumit 7 päeva jooksul saanud, tuleks pesumajaga ühendust võtta, sest esineb olukordi, kui meist mitteolenevatel põhjustel SMS-teavitus kliendini ei jõua.
Valmis tooteid hoiustame tasuta kuni 30 päeva alates kättesaamise tähtajast, edasi rakendub hoiustamise tasu 1 € päevas. Kui toote kättesaamise tähtajast on möödunud 6 kuud, siis toode kas hävitatakse või annetatakse heategevuseks.
Klientide paremaks teenindamiseks klienditeenindus salvestatakse.